Halloj=)

Lite kortare bloggpaus har jag haft men här kommer uppdateringen=)

Onsdag: Ja dagen började med dagis (håller fortfarande på med inskolning) Medans han var där passade jag på att ta en kopp kaffe hos min söta mormor=)Sedan hem och tanka lillkillen med lunch innan vi skulle gå ner på stan. För igår var det marken i lilla Kristinehamn. Men det gick inte så bra för jag ville gå på marken men inte sam så 10 minuter var vi nog nere innan vi gick hem och lekte lite. Sen gjorde vi ett nytt försök men då både jag och Tony, men min sambo roas inte så mkt heller så det va väl en 10 min runda det med;) Så då passade vi på att gå till café paus och stoppa lite i magen. När vi var klara där var det dags att gå till jobbet för Tonys del så då gjorde jag ett tredje försök att kolla lite men min kära kusin virre. Men gissa vad efter några minuter var ja tvungen att ge upp. Sam gillar alltså inte marken ;) Men som tur var kom virre på kaffe senare iallafall=)

Idag: Ja började med dagis och sen hem för att göra det albsolut roligaste jag vet..INTE nämligen att städa, jag har dammsugit, skurat, torkat skåp, badrum ja allt är skinande rent=) Det gick faktiskt väldigt fort mot vad det brukar göra annars men det berode ju på att min underbara syster höll mig och Samuel sällskap.Tack! Tog en runda till jysk med syrran men hittade inget idag=( Sen har jag mest bara varit hemma och bara varit=)

Och nu ikväll då? Ingen promenad iallafall har ont i min stackars hals men hoppas på att det är borta tills imorgon! Så jag´kommer väl lägga mig framför tv:n med en filt över mig eftersom jag fryser så förbannat! Puss o hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0