Trevligt trevligt=)

Japp det är orden som beskriver denna helg allra bäst.

Gårddagen var ju hur mysig somhelst för när min älskade sambo kom hem från jobbet drog jag till tjejerna (kusinerna Sanna, Virre och Sophie) och hade det jätte trevligt med massa godsaker och mycket snack! Är riktigt  glad att jag fick skjuts hem för jävlar vad det blåste när jag gick dit, Flaskor som flög upp i luften ju...livsfarligt!!!

Och idag då? Jo dagen började med badhuset för mig och Samuel och det var lika kul som alltid! Lite trist att Tony jobbade bara. Efter badhuset var det dags för att hämta Lovisa och då gick vi hem och tog det lugnt innan vi skulle iväg på migddag hos Tonys föräldrar.

Shit vad god mat vi åt, som alltid! Kalkon och ris. Det gick hem hos alla även de små! Sen fick man i sig lite efterätt också fruktsallad. Så här har ni någon som är riktigt mätt! Var en riktigt trevlig kväll och väldigt kul när man blir många samlade=)

Japp som sagt så har vi haft en väldigt trevlig helg! Puss o hej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0