Hej



Halloj=)

japp så har man lite o skriva igen! Givetvis mest om lördagen då;) Japp i lördags var jag ute men dagen började riktigt bra innan det, för på förmiddagen kom min älskade sambo hem med en parfym och ögonskugga. Shit vad glad jag blev och vet ni varför han köpte det? Jo för att det är ju kul att ha lite nytt om man ska ut! Han är så underbar.

Sen vart det mest att ta det lungt tills 16 då jag började göra mig iordning skulle dra vid 17 tiden. Stressad och jävlig hittade jag tillslut allt jag skulle ha med mig och på mig;) Sen bar det iväg till en kompis för att sita där och ha det trevligt innan det blev utgång. Visst hade vi det trevligt det var rent ut sagt skitlkul!!! Singstar var en av kvällens aktiviteter..shit alltså jag hade aldrig testat detta och jag söööög, helt seriöst alltså. Blev väl ytterst lite bättre när vi körde svenska hits, kan ju texterna då iallafall=)

Det vart lite velande om var vi skulle gå i lilla kristinehamn, mig spelande det ingen roll men det blev alla fall mastis till slut, för vissa av oss i allafall. Och med det sällskapet kan man inte ha tråkigt med ovavsett vart man är=) Ja det var lördagen det. en sak jag ångrar var att jag inte tog med  kameran men det togs massa kort så jag får väl be nån att skicka över lite bilder.

Dagen efter då? Jo söndags morgonen, morgon och morgon sambon väckte mig tio och jag mådde faktiskt bra ingen huvudvärk inget illa mående. Vart däremot seg och tog det lugnt och käkade bakis mat och åt ben and jerry´s glass. Myst i soffan helt enkelt!

Och idag har vi hunnit med dagis och inte så mycket mer men klockan är ju faktiskt bara 14 och lillen sover ju, men snart blir det full rulle=) Nej nu ska jag ladda en kaffe bryggare Puss o hej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0