Mat

Hejsan just lagt lillen för natten och Lovisa skapar nämligen konst med vattenfärg. Då passar jag på att slå mig ner här och blogga lite=)

Jag har ju börjat laga mat, eller jag menar att jag börjat laga mer mat än jag gjorde förrut. Ganska kul faktiskt och det trodde jag aldrig plus att maten har smakat bra ;) Häromdagen gjorde jag ju en paj för första gången och den vart lyckad och omtyckt. Paprika falukorven vart också gillad av hela familjen=) Och idag har jag gjort pizzabullar inte direkt mat men väldigt ätbart. Tror tyvärr att jag gillar laga mat...skummt...Ni som känner mig förstår hur jag menar=) Men det som gör det så kul är att alla har tyckt om det.... Vänta bara till blogginlägget den dagen det smakar illa då gillar jag säkert inte att laga mat längre ;)

Ja det var nog första gången det har varit ett riktigt matinlägg i bloggen haha men alla kan ju ändra sig?!

HAHA BILDBEVIS MIN GODA PAJ           MINA PIZZABULLAR
     

Kanske inte de snyggaste men de var jäkligt gott! Puss o hej <3

Kommentarer
Postat av: Virre

Mmmm.. ser smarrigt ut..

2008-10-30 @ 20:10:14
URL: http://nikua.blogg.se/
Postat av: Linn

Men kära nån... vad har hänt?? ;)

2008-10-31 @ 10:06:55
Postat av: Tinna

haha... då börjar man bli till åren om man börjar med ska. "matinlägg" ;)

Kram på dig toka*

2008-11-03 @ 10:21:56
URL: http://likeadropintheocean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0