Hallå=)

Tisdag idag och dagen blev inte som planerat;) Men sak samma fick saker gjorda iallfall=) Det vanliga kaffe intaget är fixat och har ätit mat och grejat.

Idag stod våfflor på menyn då ja inte kände för att gå och handla, har ju alltid mjöl, mjölk osv hemma. Fick mer matgäster än vanligt, ringde ju mina söta systrar och frågde dom om de inte ville ha lite våfllor och det sa de ju inte nej till. Mina våfflor fick klart godkänt hehe tur var väl det ;)

Sen har jag och Camilla varit på maxi och handlat inför morgondagen. Lite baguetter som jag ska fixa ikväll och en yoghurt och faktiskt en cola slank med. För imorgon kommer många timmar spenderas på en buss. Ullared är nämligen målet=)

Puss o hej<3

Min söta lillasyster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0