Hejsan=)

Hejsan=) Känner att veckan verkligen sprungit iväg men det har nog med dagis att göra ;) Går ju suveränt på dagis och det är verkligen jätte mysigt! Annars idag har jag varit en sväng på staden och inhandlat en overall till lillkillen, skitsnygg om jag får säga det själv! Men har en del kvar att shoppa det behövs gummistövlar fodrade eller icke fodrade? Vinter dojor, regnkläder eller fodrat regnställ eller överdragsbyxor haha listan kan göras lång;)

Har även varit ute och promenerat idag med. Är riktigt nöjd med mig själv måste jag säga! Men imorgon blir de en dags vila iallafall det är nåt som är säkert. Borde även väga mig snart för och se om något hänt på den fronten och det hopas jag verkligen!!! Jag är verkligen sjukt sugen på sötsaker just nu men som sagt BARA lördagar!

Sitter nu med en stor flaska vatten och funderar på hur Lillan orkar hälla i sig 3 liter per dag...Men du är väldigt duktig måste jag säga!=)

Nej nu ska jag ta och slå mig ner i soffan en stund. Puss o hej <3



Att äta lite utav denna vore inga fel.....


Kommentarer
Postat av: Linda

Tackar

2008-09-20 @ 00:09:13
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Veronica

dreggla Åh, va gott det ser ut...

2008-09-20 @ 21:20:01
URL: http://nikua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0