Hejsan

HEJSAN HOPPSAN=)

Japp så har dagen snart kommit till sitt slut, alllafall för trötta mig! Ja som jag skrev i förra inlägget så var det ju ullared igår för hela slanten och jag hade det jäkligt trevligt! Bussresan ner var bra förutom att jag inte kunde sova..+ att jag hade tagit med mig Lovisas hits for kids skiva och den är ingenting att hänga i julgran;) Men jag lyssnade med syrran som tur var! Jag glömde det värsta!!! TRÄSMAK I RÖVEN....

När vi kom ner var det bara att gå rätt in utan köer och krångel, Och väl inne var det inte heller så överfullt med folk så man kom lätt fram! Hittade ju en massa saker. Mest julklappar och grejer till hemmet (ljus och sånt). Sen satt vi oss och åt och lämnade grejerna i bussen för att gå in en 2:a gång och jag kom ut med nästan lika mkt då;)

Bussresan hem kändes snabb och det var riktigt skönt att komma hem=) Ja det var en lyckad resa TACK för sällskapet syrran=) Puss o hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0