Hejsan!

Hejsan=) Var ju på kalas igår som ni såg i mitt senaste inlägg så fyllde min lillasyster Erica år. Det var jätte trevligt med de flesta hade man ju träffat på torsdagen så det blev ju en favorit i repris kan man säga! Drack en massa kaffe och åt mammas GODA smörgåstårta. En rikitgit mysig dag med andra ord!

Jo just det jag har ju glömt en viktig sak. Min underbara kusin har blivit mamma för andra gången nu, till en liten flicka som heter Zolina (tror de stavas så). Grattis till de stolta föräldrarna och till stora syster Filippa=)!


Annars i helgen då? Jo en massa mys och godis ätande på lördagen. Och ett undantag var att vi faktiskt åt pizza på fredagen=) Lovisa åkte till sin mamma igår så nu är det för tyst och för lugnt. Men som sagt en vecka går fort!=)

Idag då? har hunnit med morgon kaffe med syrran och även lunch. Men det bliren seg dag idag....Vill ju inte vara ute i regnet direkt...Kan någon trolla hit fint väder? För ett år sedan på dagen så var det faktiskt jätte fint väder och den 7:de med.. det kommer jag ihåg för den 7:de kom vi hem med våran lilla skatt Samuel.

Linn:  Ja eller hur är det fint och givetvis min förtjänst! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0