KLANT...

Ja det är det ordet som beskrivber mig prefekt just nu....!!!! Är sååå sjukt irriterad på mig själv. Allt pga mitt otroligt dåliga minne.

Min mobil eller lättare sagt den jag lånar av syrran eftersom min gått sönder är borta! Helt jävla borta...Jag har letat och letat på både normla och onormala ställen men hittar den inte=( Ring till den då? Jo visst om inte det jävla batteriet vore dött...Så om någon skickat sms eller ringt förstår ni att de kommer ta ett tag innan jag svarar....

jag har kollat alla ställen jag brukar lägga den på men nej. Inte i vagenen eller i en jacka. Inte i hyllorna  inte  i sovrummet. inte i något fönster...

Den ligger inte heller i /på:
Frysen o kylen
Toaletten
Balkongen
Under soffan
I min garderob eller den stora

ÅÅÅÅ var ligger den..... Nu ska ja forsätta leta...fortsättning följer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0