Lite om kalaset!

Hej!

Vill börja inlägget med att tacka för grattis hälsningarna till Samuel TACK Nova och Waldemar=)

Japp som sagt i torsdags blev min lilla kille lite större. 1 år för att va exakt...Shit vad tiden går fort, helt otroligt! Och självklart fick han sång och presenter klockan halv 7 på morgonen=) Hade ju kalas såklart och hela tjocka släkten kom (nästan alla) Så från 1 till ca 7 hade vi gäster i omgångar, riktigt trevligt och Samuel fick så enormt mycket fina saker TACK allihopa! Det var verkligen ett lyckat kalas! Behöver jag säga att vi alla var helt slut efter den dagen? Tack igen alla som var här och delade den speciella dagen med oss!

Puss o hej <3

Kommentarer
Postat av: camilla

jag älskar dig mer min glass ;)

2008-09-07 @ 10:04:18
URL: http://icepearl.blogg.se/
Postat av: tezz(misskelly/engla_matte)

Bra att de fyller år ibland å får fina presenter..

Ja tiden går fort,alldeles för fort med de små tycker jag..

Imorgon ska vi till dagis.

Ha de gott.

2008-09-07 @ 13:08:42

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0