promenad

Just diskat efter maten och är mätt och belåten=) Ska gå ut och gå ikväll oxå vart ju lite upehåll med det när jag skulle till ullared så här har det sett ut

22/9 Gick i ca 1 tim 20 min
23/9 Dagen innan Ullared bestämder jag mig för att ta det lugnt skulle ju gå rätt rejält den 24
24/9 Ullared och jag behöver väl inte säga att det inte blev nån promenad 23.00 när jag kom hem
25/9 Helt slut ingen promenix
26/9 Min sambo kommer hem från karlstad och drar igen efter en halvtimme och är inte hemma förrens Seeent ingen promenad=(
27/9 Följde med Virre på promenix med Hunden tror det vart mellan 1 1/2 timme till 2 timmar
28/9 Promenad på ca 1 timme o 20 min
Och idag då den 29/9 (min namnsdag, Tack Linn) Blir det en promenad vid 7 tiden=)

Så vad kan man läsa ut av det här då? Jo att det var en undantags vecka, Jag går varje dag utom lör, sön och ibland vilar jag bara en dag. Hoppas det syns på vågen om ett tag...Nej nu blir det mys i soffan till bolibompa=) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0