Fredag, lördag och början på söndagen

Jo rubriken kan inte vara mer beskrivande så här kommer det!

Fredag: Då hann vi med en hel del Jag var i väg och simmade, tror vi var i järnvägsparken sen stod det myskväll på listan som jag och lillasyster erica hade bestämt=) Så vi fixade god mat närmre bestämt nachos och bjöd upp mamma, stefan och syrran och vi blev mätta kan ja lova=) Sen mys framför tv:n med lite godis men det blev typ inget godis för tyvärr hade vi hyrt en svinäcklig film... usch.... Ja de var fredagen i korta drag!

Lördag: Hälsade vi på Tonys mamma och passade på att fira henne eftersom hon snart fyller år=) Köpte med lite fikabröd och presenter=) sen tittade ju den underbara solen fram Så då gick vi alla ut till dagiset brevid så Sam skulle få leka och den lekparken var suverän! Får gå dit fler gånger på helgerna! Sen hem o rensa i förådet medans älsklingen gjorde mat som vi åt ute på balkongen! Mys! Sen lämnade vi tillbaka den värdelösa filmen och passade på att gå in och leka på södermalmskolan=) Och där hände det grejer....hahahahha=) Samuel älskar att springa upp occh ner för kullar och och jag tänkte att det ska han ju få göra. Sagt och gjort fast jag ramlade i leran och Sam med gissa om camilla o Tony skrattade! Men som tur är finns det tvättmaskin=) Myskväll hemma och vi fick sällskap av båda syrrorna och Filippa ocn min mamma=)

Söndag: Ja vi har väl inte kommit så långt fram på dagen men här har vi varit uppe sen halv 7 och älsklingen började tvätta 7 och snart ska vi alla börja göra oss iordning för idag ska vi till badhuset! Sen idag så ska vi på kalas och fira Camilla som fyller år den 7:de=) Så nu får jag sätta lite fart. 6 och ett halvt år idag=)




Kommentarer
Postat av: Camilla

Vafan syrran sluta ljug hörde att du gillade filmen ;)

2009-04-05 @ 13:10:55

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0