GLAD PÅSK!

Shit vilket underbart väder=) Vaknade av solen vid 7 imorse känndes skumt eftersom man alltid vaknar av mini annars! Jaha dagen har spenderats i solen hos mamma och massa lek här på gården och även en liten promenix till staden=) Och just nu sitter jag här och spelar lady gaga- paparazzi. Lillen sover och sambon jobbar men så fort Samuel vaknar blir det en tripp tilll tonys jobb för han ville att vi skulle komma och äta en glass får kanske sällskap av min syrror också ;)
Självklart ska det ätas påskmat också hos min underbara mamma och hennes underbara mat. Känner mig redan mätt=) Men nu anlednignen till inlägget! GLAD PÅSK! Hoppas ni får en bra dag för det ska jag! Puss o hej <3


Snyggaste påskgubben;)

Kommentarer
Postat av: Camilla

snygging =)

2009-04-11 @ 12:45:01

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0