Hej!

Ja så var det alldeles förlänge sedan man bloggade, tänker inte punkta upp dag för dag för helt ärligt kommer jag inte ihåg;) Men vi har njutit av solen när den varit frame. En dag var vi och hälsade på Sanna och barnen, hur mysigt som helst får bli många fler gånger!  Har givetvis rört på mig mån cykla, tis, ons stavgång och idag simmat...tänk om det kunde hända STORA grejer på vågen nu! visserligen säger folk att det syns att jag gått ner lite men jag vette fan :/ Men men... Jag är sjukt trött och ska faktiskt slänga mig i soffan och glo eftersom mitt jävla msn inte funkar....=(  Men puss o hej<3


Denna lilla filur brukar följa med när jag och syrran är ute och går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0