Måndag!

Ja så var det redan måndag....shit jag hinner inte med! Sitter här och funderar på att lägga mig och sova om det nu går efter kaffet jag just druckit...är nämligen helt slut i huvudet, ja tolka det hur ni vill.

Igår var jag ute och gick med mina heta stavar...Jo jag sa stavar. Är ju skitsnyggt men vafan känns som det gör mer nytta än att bara gå ;) Men det ända jag tänkte på när jag var ute var hur SJUKT röksugen jag var! Slutade ju röka för ca 2 år sedan men fortfarande idag kan jag bli sådär sjukt röksugen så jag inte vet var jag ska ta vägen! Men det kommer inte så ofta som tur är!

Nej nu blir det att försöka varva ner sen sängen! Puss o hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0