Väntar

Väntar... Ja jag väntar på att min lilla kille ska vakna han somnade ju lite senare än vanligt för vi var i järnvägsparken och lekte i solen! Igår var det full rulle hela dagen så då hade jag ingen tid att blogga. Handlade lite vår kläder till barnen. En jättefin blå jacka till Sam + en svart fleese så vart det perfekt för vädret idag=) En blå mössa med vita stjärnor följde också med oss hem. Lovisa hittade en svart jacka med rosa detaljer som vare skitsnygg plus en (keps) i massa rosa toner. Sen in vidare till skoaffären och inhandla gympadojor. Lovisa hittade ett par på 2 sekunder i lila som var jättesöta! Till sam inhadlades det ett par pax gympadojor=)

Vill att Sam ska vakna snart så vi kan gå ut och leka i det fina alldeles underbara vädret!!! puss ohej <3


Men mamma ja vill inte vara med på kort=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0