Hej!

Dagen blev faktiskt lite bättre igår, blev av med huvudvärken iallafall. Vid 7 tiden skulle jag mamma och Erica iväg och plocka körsbär hos H Jävlar vad jag skrattade! Körsbären satt ju så högt upp så jag och E stod och hoppadestudsamattan för att få tag i bären. Läskigt när man tappade bär på studsmattan och sen trampade på dem i bara strumpona INTE najs...Och värre blev det hade ju ett halvt träd i håret när vi var klara! Det värsta var när syrran upptäckte spindlar då skrek vi och gav upp. Men det blev en del bär iallfall! Sam smakade här på morgonen  men det var inget för honom=) Lovisa tog med sig lite körsbär till skolan så vi får se vad hon tyckte sen när hon kommer hem.

Just det nu kan vi inte fruktskålen på bordet längre, jag kom in i köket en dag då hade Sam radat upp 2 äpplen och 2 persikor och smakat ett bett på alla...Haha söta unge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0