Hej!

Nu är jag helt slut! Dagen har sprungit iväg i väldig fart och vi har haft en mycket trevlig dag! Började fömiddagen med lek och kaffe, sen vidare till T:s jobb så Sam fick pussa på sin pappa=) Ner till stan en sväng för att kolla byxor till lille bus som växer så det knakar, 1 par hittade vi idag iallafall! Efter det begav vi oss hem för lunch och Samuels sovstund!

Tog ytterligare en sväng på stan med Erica men vi bestämde oss för att gå till en lekpark istället. När Erica skulle iväg så cyklade jag med Sam till järnvägsparken men efter 10 minuter så stod jag inte ut i värmen så då cyklade vi hem och packade badkläder och spenderade eftermiddagen i skymmingen! Inga fel med sol och bad kan jag säga!

Sen har jag varit duktig och varit ute och gått i 90 minuter idag med! NÖJD!


Hade ju tyvärr glömt kameran men här är en bild sist vi var och badade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0