Lördag!

Jo då var det redan lördag...tiden går lite fööör fort! Ska man handla lite godis idag då! Även fast det blev LITE fusk igår med pizza, cider på Roma. Ett par glas vin slank det också ner innan vi bagav oss dit! Det var en trevlig kväll med trevligt sällskap!

Idag då? Jo vi kommer nog hålla oss inne idag för min lilla kille är sjuk=( Hostar som en tok men just nu sover han och slipper hosta!

Nej vi kör en dagens det var längesen!

DAGENS

Humör:
Bara bra=)
Klädsel: Haha myskläder ju.. svarta leggings, svart längre topp
Hår: Ruffs
Bästa: Att det är Lördag!
Sämsta: Att Samuel är sjuk=(
Roligaste: Hmm inte hänt något jätte roligt än
Tråkigaste: Disken och damsugningen men det är ju redan klart=)
Låt: Pitbull - I know you want me
Planer: Mysa och åter mysa

Nej nu ska jag in och bada så jag blir och se ut som folk=) Haha!


Snygging i mammas solglasögon!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Snyggast =)

2009-08-16 @ 01:05:29
URL: http://icepearl.blogg.se/
Postat av: Malin, mamma till Alice & Lowe

Stackars :( Hoppas han inte blir värre med hostan.

2009-08-16 @ 12:42:27
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0