Söndag

Ja då var det söndag och lillkillen sover.

Igår var det verkligen full rulle kan man säga. Förmiddagen var vi lite på stan myste i solen, Sam badade i poolen hos min mamma. Sen efter lunch och Sams sovstund bar det av till stranden! Som vanligt! Åt goda ost mackor och drack dricka, avslutade med en glass innan det bar av hemmåt. Åt pizza till middag hoppade in i duschen fixade iordning mig för igår var nämligen jag och syster ute! Hade en trevlig kväll=) Först fest hos systers kompisar och sen mastis!

Nu idag? Är jämt liiite seg men var uppe vid nio och sen gick vi ner till mamma drack lite kaffe och Sam bada i poolen! Och här och nu funderar jag på om jag ska slappa i soffan tills mini vaknar eller om jag skulle plocka lite....Det lär märkas! Puss o hej sålänge <3


Så här söt blir man när man äter glass=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0