Tisdag!

Jaha vad har hänt här då sen sist?

Lördagen då blev det bara mys hela dagen, När T kom hem på kvällen åt vi kräftor och vitlöksbröd och bara mådde gott=)

Söndagen Sam var fortfarande sjuk mycket mys och lek med bilar och massa sånger, Sams favorit låt just nu : 5 små apor=) Lovisa kom hem!

Måndagen Loivsa började 3:an läskigt hur stor hon har blivit och hur fort tiden går! Sam fortfarande sjuk=( Jag och Lovisa var på staden. Lovisa skulle handla för sina pengar det blev snygga kläder! 1 par jeans, 2 toppar, 2 tröjor! L och T åkte till maxi och där handlade damen för resten av sina pengar. 2 tmålartavlot med tillbehör!

Idag  Lovisa är i skolan til 14, Sam är sjuk och T jobbar, men innan T gick till jobbet hann jag med en kopp kaffe hos min söta mamma!


Annars då? Jo mer och mer nervös för varje dag som går 7 dagar kvar....


Sötaste Lovisa=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0