Trött

Ja så hamnade man här väldigt oväntat för jag är världens tröttaste idag! Så det märks hur kvaliten på inlägget blir!? =) Jaha vad har jag o berätta då.

Måndag fixade massa praktiska grejer, skaffade bland annat biblotekskort=) Solen visade sig och det vart riktigt varmt så då passade jag på att ge barnen en varsin glass och jag tog en poweking, självklart hos Tony! En promenix till maxi hann vi också med och massa lek på gården!

Idag har det minst sagt varit fullt upp. Mitt huvud har inte riktigt hängt med men det har varit kul! Myst och lekt med barn och allt annat jag brukar hinna med. Nu är det dags för en film men jag vet inte om jag orkar se den....

Puss o hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0