4 advent

Så var det den 4:de advent och jag är helt slut. Kan ha att göra med att våran son lekte rövare inatt. T tog honom mellean 2-4 och jag 4- 5.30. Sen somnade han... Jag fick ju sova sen. Tack!

Idag var det även sista gången på minisimmet och det var kul som vanligt fast Sam var minst sagt lite förbannad att han inte fick bada i stora bassängen...Sen fick jag knappt ut honom ur bastun heller. Det låter ungefär såhär: -Sam vi måste gå ut och klä oss nu. - Nej mamma varmt, mysigt.. Sen när hag tar ut honom är det gallskrik.

Ner på stan för att möra upp Lovisa och Tony, Utanför tältet där Martin stenmark spelar. Men vi stod en kortis utanför för där fanns det inte plats för en vagn. Gick en stund till och köpte korv till barnen. Gick runt och tittade lite innan vi begav oss hemåt.

Så det var en sen middagslur för sam och om 2 minuter ska han väckas. Lovisa är iväg och leker med en kompis. När fröken kommerhem så ska vi nog dricka varm choklad.

Sen ska jag ju baka senare idag men då har fröken åkt men hon blir nog glad om hon får ett par pepparkakor till chokladen.


Nej väcka Samuel var det puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0