En riktigt bra dag!

Idag var det julavslutning för Lovisa, Sam slutade igår fast han ska till dagis på jullunch på tisdag. Efter det så gick vi iväg och fikade på paus. Alla åt fika utom jag som inte hade ätit frukost så det blev en god kycklingbaguette för mig.

Hem och lekte lite, lagade lunch, fick liten i säng och även mig själv?! Somnade på 2 sekunder. Sen ut i snön och åka bob och tefat! När vi kom till backen var L redan där och åkte med kompisar och Sam skrek at jag skulle springa med boben. Jo visst en stund gick det bra men jag tror jag måste träna för att orka springa så mycket han vill! Men han nöjde sig med att åka i backen=) Hade väldigt roligt! Vi hann även leka i lekparken och gunga innan vi begav oss hem.

Nu ikväll har vi lekt och barnen har badat ihop, över en timme satt jag och kollade på de två fiskarna som blötte ner hela badrummet inklusive mig! Vi klädde granen vid sju eller jag och Lovisa klädde granen. Sam rev sönder en smällkaramell (stavning?) i småbitar och slängde upp det över sig och skrek grattis! Tokiga unge!

Dagens utseende är riktigt hett! Leggins ,benvärmare, lila tröja, Snö utkeletad mascara, Håret halvt uppsatt. Men så blir det när man är ute och leker i termobyxor och får snö överalllt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0