Drygt

Ja här sitter man och väntar på bussen, fick sluta tidigare men inte så tigit att man hann med en tidigare buss=( Känns lite drygt men sånt är livet. Då passar man på att slå sig ner vid en dator och fördriva tiden lite. Kan säga att jag är sjukt trött idag (ovanligt?) Så trött att jag först somnade på bussen och även sittandes väntade på att få gå in på lektion. DÅ är det illa!

När jag kommer hem så ska jag hämta Lovisa hos hennes mamma. Tack så hemskt mycket för hjälpen! Nu när jag funderar på det så är hon nog på skolan precis nu och hämtar henne=) Sen ska jag hämta Samuel på dagis.

Kör en Dagens

Humör:
Bra.
Klädsel: Svarta byxor, svart tröja, svart jacka.
Hår: I snodd.
Bästa: Att L:s mamma hjälpte oss idag.
Sämsta: Att jag är så trött.
Dryck: Kaffe från pressbyrån.
Mat: Ingen än till middag blir det lax i alla fall.
Låt: Lady gaga- Bad romance.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0