Fredag

Fredagar gillar jag! Denna fredag är inget undantag det heller som tur är. Dagen börjades med att vi var tvungna att gå till dagis fast Sam är ledig för igår glömde lilla förrvirrade jag min väska där. Lekverkstan blev nästa stopp och där lekte vi väl en timme eller något. Kunde ju inte stanna längre efter som det skulle fixas med lite annat;) Ja sen lunch och lagt lillen och nu sitter jag här och funderar på att sätta på kaffe och ta disken, det låter väl frestande?

Idag ska vi tillbaka till dagis igen. Det är nämligen så att det är luciafirande där idag! Glöm inte kameran med andra ord! Efter det drar jag men Mamma, systrar och Markus till örebro och handlar de sista julklapparna! Nej nu ska jag väl diska....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0