Inte som planerat

Dagen blev inte riktigt som planerad, föreläsningen idag var ju inställd men passade på att läsa en del. Inte tillsäckligt men jag känner mig rätt nöjd. Läste på gröna lyktan och passade på att ta en kaffe latte med hasselnötsmak. Den är god den!

Hämtade barnen och hem och åt mellanmål ostmacka och varm choklad. Finns inget mysigare när man är frusen. Sam hatar varm choklad så han åt nyponsoppa.

Har även varit duktig och satt i hopp granen, en sån där gran där man sätter in "kvistarna" om ni förstår vad jag menar. Sen i med glitter och ljus så är det klart när  barnen få klä granen imorgon!

Nu sitter jag och väntar på att min sambo ska komma hem så ska vi se på film, käka frukt och dricka loka. Inga fel det inte!

Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0