Nyår!

Ja får väl passa på och skriva ett litet inlägg nu. Kommer ju inte hinna det senare. Har en hel del att göra idag innan man kan slappna av och äta gott med de man tycker om!

Dagens planering

* Bada.
* Föna håret + smink.
* Bestämma vad jag ska ha på mig ikväll, tills dess myskläder.
* Förbereda så mycket som möjligt av maten.
* Underhålla Sam hela dagen=)
* Laga maten.
* Diska lär jag behöva göra.
* Sen kanske jag ska klä om ;)
* Ner till mamma och alla för att fira nyår äta gott och bara umgås.

Ja så ser dagen ut på ett ungefär. Tråkigt att T jobbar idag men han slutar ju 7 så då blir det att äta! Hur länge kommer mini orka vara uppe idag tro? Julafton somnade han nog vid 22.30. Vi får se men han vill ju så gärna vara med in i det sista tills ögonen går i kors.  Nej bada nästa! Puss o hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0