Snö

Jag vill ut och leka i snön... Men så länge vi är sjuka så blir det inget med det. Då får vi leka med Sams alla leksaker och vi lär ju inte tröttna eftersom det finns massor av nya saker som han fick i julklapp. Några av julklapparna han fick: Musses klubbhus, bilar i massor, spis, tågbana, Radiostyrd bil, en skällande hoppande hund och massa massa mer. Jag har ju inte skrivit så mycket om julafton så jag gör väl det nu!

Våran jul. Först hämtade T Lovisa så hon fick komma hem och umgås lite och öppna sina paket från oss innan vi gick iväg till T:s föräldrar och åt jullunch och öpnnade paket där. Jätte mysigt och tack för de fina sakerna! Sen hem för L:s mamma skulle hämta henne och de skulle iväg och fira jul. Då gick vi till mamma där vi spenderade hela dagen tror vi kom hem vid 23 eller något! Hade jätte mysigt och åt alldeles för mycket mat! Samuels reaktion på jultomten var att han tittade väldigt konstigt på honom..haha såg ut som han tänkte att den där gubben är inte riktigt frisk. Haha! Fick massor av fina paket och dagen var helt perfekt! Någonting jag var superglad för var att jag inte var magsjuk i år! (var ju det förra julen)

Ja och nu sitter jag här medans Sam sover, lite sent men en övertrött och sjuk Sam är inte lätt att få i säng. Hoppas han blir frisk snart så han får njuta av sitt lov! Nej nu ska jag nog kolla lite efter en present till min sambo som snart fyller år! Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0