Väntar

Ja så sitter man här och väntar på bussen. Passar på att uppdatera eftersom att det förra inlägget inte var så långt eller innehållsrikt..haha! Men i och med att mitt huvud känns helt tomt . Läs: Som om någon har hoppat på det och sen lagt det i frysen så kommer det nog inte bli bättre idag!

Idag är jag seg slut och trött fick nog max 3 timmars sömn inatt, lilla hjärtat drömmde lite drömmar bästa var det när han låg och gapskrattade=) Men jag ska försöka ta igen lite sömn idag.

Sen är jag väldigt glad också=) Inget jag vill dela med mig av än och nej jag är inte gravid även om det ser ut så;) haha! Så med det sagt kanske jag borde träna mera!

Men nu ska jag snartn gå puss puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0