Bio????

Alldeles strax blir det att se film med Lovisa, när min kära sambo duschat klart ( vet ingen som kan duscha sååååå länge) T och L skulle egentligen gått på bio idag. Både jag och T hade kollat på nätet att den filmen de ville se gick nu ikväll halv sju.
 
Eftersom vi bor i lilla kristinehamn så behöver man ju aldrig förboka så de gick iväg vid 18 tiden men inte långt efter ringde T och var inte på det bästa humöret. För den filmen gick inte ikväll och ingen annan barnfilm heller=( T hänvisade då till hemsidan och fick en massa förklaringar men de hela slutade med att hon berättat att de tidigare under dagen gjort om hemsidan pga av dålig information typ vilket datum osv....

Visst filmen går i morgon och på söndag men har ingen möjlighet att gå iväg då, T jobbar och S är ju lite förliten för att följa med. Så då fick det bli film och popcorn och cola hemma istället. Men det är ju mysigt det med! Men för mig blir det bara Loka=)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha jo jag kan att duscha längre ;)

2009-02-28 @ 12:53:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0