Halloj

Jaa så var det ett tag sedan man skrev...Har helt enkelt blivit av men vi drar en kort version så det inte blir så långt ;)

Lördagen: Jo då var det ju släktfest och shit vilken god mat och MASSA trevligt sällskap! Var en riktigt kul kväll. Det ända negativa var väl att precis innan vi åkte  iväg så kom jag på att jag inte ville ha mina skor utan lånade ett par av syrran. Det var ju shysst  men när vi gått en bit berättade hon att dom är as hala och JO det var dom! Halt trägolv + hala skor = snubblande Micsan=) Det var typ det första jag gjorde när jag kom in i lokalen så pinsamt;) Men ja ramlade inte iallafall=)

Söndag: Tog det lugnt på morgonen var ju inte dålig för det vart ju en ganska lung kväll=) När vi hämtat Loivsa bar det av till Tonys föräldrar som bjöd på nybakade semlor=) Hur gott som helst!

Ja o resten har väl varit ungefär som vanligt ;) Lek och mys med barnen. Jovisst har väl hänt mer men orkar ju inte skriva mer nu för jag tror faktiskt jag ska lägga mig tidigt ikväll! Så puss o hej <3


Shit vad tiden går fort! Lovisa och Samuel  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0