Halstabletter, bio, lite melodifestival och film

Ja rubriken beskriver lite av min dag=) Vaknade med lite ont i halsen så det har blivit en del knapprande av halstabletter sen var man en sväng på staden och där köpte jag en tröja till min älskade sambo! Sen bjöd min lilla syster erica med mig på bio, det blev popcorn och cola framför biofilmen Bolt. Som var en riktigt mysig tecknad disneyfilm! När jag kom hem från bion hade just melodifestivalen börjat men det var inget att hänga upp i julgranen! Nu är älsklingen iväg och köper en pizza som vi ska dela på och efter det blir det att somna i knät på honom till en action film=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjena sötnos! jag bor vid villastan nu. du får jätte gärna slänga upp ungen på ryggen och ta med honom och tony hit och ta en kaffe och en cigg på balkongen.

2009-02-09 @ 11:54:17
URL: http://kixooo.blogg.se/
Postat av: Emma

ja, det är när man ser gamla bilder som man ser hur mycket det egentligen är :)

2009-02-09 @ 15:04:30
URL: http://diiphthong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0