Hej å hå=)

Kom hem från bahuset för en liten stund sedan och det var lika kul som alltid! Men shit vad han ska springa omkring i omklädningsrummet är ju ett under att någon av oss får på  oss kläderna!

Jaha gårdgen då? Jo då vatr det ju faktiskt alla hjärtansdag så då bakade och fikade vi + att vi passade på att vara ute i det vackra vädret! Jag min mamma och mina syskon tog en sväng till min mormor också sen blev det cyklande framför melodifestivlen=) En riktigt mysig allahjärtansdag med andra ord!

Resten av dagen då? Jo det ända jag har planerat är att vara ute eftersom det är såå fint väder! Älskar när solen är framme! Men nu kankse jag skulle ta mig lite lunch ;) Puss o hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0