Jag vill

Jag vill ta med mig Sam ut och härja i snön, ta en runda på staden kanske ta en kaffe på paus MEN Sam är fortfarande sjuk och just nu ligger han och sover så då hamnade jag och min kaffekopp här! Morgonen har spenderats med syrran Samuel och kaffe i mängder=)  Resten av dagen blir kolugn Tony jobbar=(  Men jag får ta och tvinga hit någon på kaffe! Sugen på att se en bra film ikväll något tips? Puss o hej <3

 
Vi hade varit hos min mamma och Sam skulle dricka vatten kan ju säga att han fick det över sig så då fick han låna denna från moster erica!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Snygging :)

2009-02-06 @ 13:24:04
URL: http://icepearl.blogg.se/
Postat av: Anonym

han är sååååå snygg lik sin mormor hihi

2009-02-06 @ 18:04:15

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0