Lista=)

Dagens humör: Bara bra!
Dagens mående: Bra
Dagens borde:  Borde träna 1 timme
Dagens frisyr: Uppsatt
Dagens klädsel:  Svarta byxor, svart linne opch en grön tröja
Dagens planer: Ner på staden och leta paket, kanske en fika på stan?
Dagens meteriella vill ha: En kamera
Dagens längtan: Tills älsklingen slutar jobbet!
Dagens fundering: Hur ska jag orka träna 1 timme sen
Dagens beroende: Kaffe och vindruvor
Dagens tråkigaste: Inte hänt något tråkigt =)
Dagens tidning: Har inte hunnit läst något förutom posten
Dagens låt: 20 gång sången.. 


Kommentarer
Postat av: Josef Wijk

Hjälp mig!

Jag flyttade till Sthlm från mitt kära Karlstad för ett toppjobb på Stureplan. Nu är det så att i och med att jag flyttade så förlorade jag min kundkrets, det är inte många som åker 30 mil för att klippa sig :o(

Några har hunnit upptäcka mig men jag är inte i närheten av fullbokad.



Så jag ber dig, hjälp mig att sprida ryktet, att jag söker med ljus och lykta efter nya kunder. Berätta för vänner i STHLM att de är hur välkomna som helst.



Kram Josef

2009-02-21 @ 14:38:53
URL: http://www.metrobloggen.se/josefwijk

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0