Mat

Ja vad blev det för mat då? Jo pasta (alltid fullkorn) med stekt grillkorv och paprika stavar, Wiiieee vilken toppen mat...hehe nej då men barnen älskar ju enkel mat och det är ju rätt skönt ibland! Plus att man nästan vet att det är ett säkert kort för alla barn, bra när L har kompisar med sig=)

Under kvällen har jag roat mig med att cykla 1 timme=) Får ju äntligen träna igen ( Fick inte göra det så länge jag hade huvudvärk eller värk i kroppen men det är äntligen över!) Just nu sitter jag och väntar på att min älskade sambo ska kliva in genom dörren efter sin arbetsdag! Men nu ska jag fixa lite annat Puss o hej <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahaah :P

2009-02-10 @ 16:31:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0