2009!

Ja det är det ju faktiskt nu och hur många med mig kommer glömma att skriva 09 istället för 08 ett bra tag framöver? Eller det kanske bara är jag som är så virrig vem vet=)

Gårdagen var hur mysig som helst, fast vi saknade ju Lovisa. Maten var supergod och där instämde även Sam han åt som tusan av kalkon och ris och framför allt grönsaker. Han är älskar ju minst sagt grönsaker så mamma är nöjd :D

Kan ju säga att killen inte var uppe till 12 slaget, men han fick vara med så länge han orkade så klockan 10 stängde han sina blå! När klockan slagit 12 och vi hade skålat tog vi oss ut för att se när de andra sköt raketer för att sen bege oss hemmåt. Sam sov underhela tiden jag klädde honom med overall och allt, snacka om att vara trött! Raketerna vaknade han ju inte heller av men det berodde ju på att han hade sina hörselskydd på!

Men nu kom min älskade syster så nu får jag säga puss o hej, kommer även bilder senare eller imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0