Fredag

Redan fredag morgon och man har hunnit med en hel del! Frukost, plockat, lämnat tjejen på skolan, myst i soffan och lekt med Samuel! Men har massor att göra idag känns det som eller som man borde göra;) Typ ta ett varv med dammsugaren, vattna blommor, torka skåp osv. Men jag vet inte om jag har någon större lust! Sen ska jag iväg och simma i efttermiddag också ska bli riktigt skönt! Men nu ska jag sätta på en kanna kaffe för här gäspas det inte lite ;) Puss o hej <3


Ge mig sommar nu!
  

Kommentarer
Postat av: Sara

hej hej..

När ska du iväg och simma nästa gång förutom idag?? Jag är ledig varje torsdag förmiddag till ett.

Lite bra att planera iförväg så jag kan kryssa i mitt block så det inte lan bokas in kunder.



Kramar

2009-01-23 @ 11:41:33
URL: http://arabianflame.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0