HEJ!!!!!!

Man kan ju säga att det var ett litet tag sedan men det är så att vi lämnat in datorn för att fixa upp den lite och upp fixad är den kan jag säga=) Under dessa dagar har man hunnit med en hel del typ, simming, städning och lite shopping.
 
Men sen har jag tagit tag i min fruktansvärda  huvudvärk som jag dragits med alldeles förlänge. Ringde sjukhuset i går men blev hänvisad fram och tillbaka så det slutatde med att jag fick ringa upp idag och fick också en tid samma dag! Och min huvudvärk beror på en muskel inflammation... Så det jävligaste är att jag inte får simma försen det slutat göra ont..... Men hellre det än den här jävla huvudvärken!!! Men som sagt mitt huvud mår ju inte bättre av att sitta här så nu ska jag lägga mig och vila=) Puss o hej <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag älskar dig <3

2009-01-31 @ 10:41:37
URL: http://icepearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0