Hej!

Jo då var det ett par dagar sedan man bloggade närmre bestämt tisdag tror jag ;) Så vi drar det lite snabbt!

Tisdag
Dagen blev bara bättre och jag var nere på staden och köpte mig en ny bikini, svart och skitsnygg=) Sen cyklade Jag, Samuel, Tony, Camilla till skymingen och badade käkade mackor och hade det underbart trevligt.

Onsdag
Ja det var ju igår det och då vart det inget bad för då var det ju blåsigt och båda blixt dunder och regn. Jag älskar åskan ;) Hade en mysig dag med Samuel och Monica=) Mycket trevligt!

Idag Torsdag
Slappade på morgonen lite kaffe på balkongen för att sen gå till järnvägsparken med Samuel och på vägen träffade vi söta Monica som följde med till lekparken=) Har nyss fått lillen i säng så vad som händer sen vet jag inte :P Kanske ut och bada?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0