Torsdag

Sitter här och skriver ett snabbt inlägg båda barnen leker i rummet härjar till musik och båda sjunger. Kan säga att jag bara skulle vara överflödig där nu ;)  Så här sitter jag med en varm kopp kaffe och har ringt ett par viktiga samtal!

Min sambo är duktig och är ute och går medans jag har en riktig svacka med träningen... Maten sköts till 100 % men just att röra på sig har jag varit skit dålig på. men det beror väl på att jag faktiskt nått jävligt bra resultat enligt mig själv. Men jag ska träna 3 dagar i veckan ovavsett för jag mår bra av att röra på mig! Haha nu låter de som jag är en soffpotatis och det är jag långt ifrån ;)

En liten snabb uppdatering om de senaste dagarna!

Tisdag: Tog med oss frukt och smörgås cyklade iväg till skogen och plockade en massa blåbär=) Sam åt nog halva skogens blåbär, så söt när han själv gick och plockade plus när han gick fram till Lovisa som inte kunde motstå att ge honom det hon plockat. Världens snällaste storasyster!

Onsdag: Direkt efter frukost så gick vi iväg till järnvägsparken och lekte, Hur kul som helst tills Sam ramlade och slog i sin arm rejält. Så vi fick cykla upp till sjukhuset och kolla läget men som tur var så var det ingen fara=)  När vi skulle till sjukhuset hämtade Lovisas Farmor och farfar henne och åkte ut och hälsade på Lovisa kusiner=)

Idag: Dåligt väder och inget planerat än förutom att jag snart ska gå in och titta på Lovisas sång och dansuppvisning!

Puss o hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0