Söndag

Igår var vi i karlstad med syster och Markus och vi hade det väldigt trevligt fick med oss några fina saker hem och jag känner mig skitnöjd med våra köp=) Det var en riktigt trevlig dag med lite för mycket mat...haha känner mig fortfarande mätt ;P

Just nu sitter jag här när jag borde diska, sminka mig, byta om fixa håret så jag är klar med allt innan mini vaknar och vi ska iväg på kalas! För idag ska världens sötaste Filippa firas=)

Kör en dagens innan jag ska fixa allt!

Klädsel: Jeans, gul topp
Hår: Hårsnodd
Humör: Bra
Roligaste: Camilla
Sämsta: Åsnan som Sam fick när vi var hos C & M förut
Bästa: Hur det blev i mitt vardagsrum!
Låt: Radio
Planer: Gå på kalas=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0