Underbara dag!

Haft en toppen dag varit med söta Monica =)Bakat muffins, gjort äppelpaj (Ringde dig M men fick inget svar) Systrarna med pojkvänner kom och åt paj och drack kaffe sen mamma o styvfar. Sen kom underbara Charlotte och hämta oss för vi skulle hem till underbara Sandra och grilla. Där var även söta Emelie och Evelina. Åt gott grillat och fick även i oss lite jordgubbar Hade hur trevligt som helst! Badade i Sannas pool, kallt men skönt! Sam och Filippa lekte och  badade och hade det  väldigt kul dom med! Tack för en underbar dag och kväll! Nu blir det film i soffan med min underbara sambo.



DAGENS

Humör:
Toppen
Klädsel: Svarta leggings, turkos tunika
Hår: Uppsatt
Låt: Flo rida- right round
Bästa: När jag fixade in bilbarnstolen själv! (20 min..haha)
Sämsta: När jag gick in i dörren..hahaha
Roligaste: Kvällen med barnen och tjejerna + när jag fotade Monica springandes i regnet=)


Puss o hej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0