Lista

Tog den här listan av syster

Är du..

Arrogant:  Nej

Osäker: Jo då ibland

Trött: Just nu? Nej

Intressant: Klart

Smart: Lagom

Barnslig: Japp

Liten: Nej 

Skoltrött: Japp när jag gick i skolan

Rolig: Jo då

Pratglad: Haha ja

Frågvis: Ibland

Organiserad: Japp

Hälsosam: Mer eller mindre

Blyg: Ja

Attraktiv: Ligger i betraktarens öga =)

Lätt uttråkad: Ja verkligen

Vegetarian: Nej

Besatt: Öhh..nej

Pålitlig: Ja

Filosofisk: Jo då



Har du..

För många vänner: Nej

Förföljelsemani: Nej..hahah

Tvångstankar:Japp kollar om dörren är låst

Färgat håret: För många gånger

Brutit några ben: Nej

Några piercings: Nej

Egen dator: Ja min och sambons

Gjort bort dig rejält: Haha japp....

Bra självförtroende: Vissa dagar andra inte

Komplex: Japp

Kysst någon: Jo
Haft sex: Nej Sam kom till av ett mirakel...haha

Tagit nakenbilder: Haha varje fredag kl 13.13

Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja

Varit kär: Ja

Blivit kär i någon på nätet: Nej

Dumpat någon: Ne tror inte de eller...

Stulit någonting: Japp (när ja va liten)

Gjort något olagligt: hmm se ovan....



Vem..

Saknar du: Kusinen

Vill du döda: *

Rörde dig sist:  Sam som gav mig en natt puss=)

Slog du sist: Hmm skojade med Erica tror ja=)

Kramade du senast: La ju som sagt sam för en stund sen=)

Kysste du senast: Ja min sambo..annars vore det konstigt..haha

Skrev du till sist: Sms? Charlotte

Vill du vara som: Mig själv

Sårade dig sist: Kommer inte ihåg

Vill du bli galet full med: Mina vänner=)

Gjorde dig riktigt glad senast: Sam och Lovisa

Fick du sms från senast: Charlotte

Ringde dig senast: Camilla

Ska du gifta dig med: Min sambo=)

Får dig att skratta: Min sambo och mina systrar och många vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0