Måndag

Dagen igår gick faktiskt inte åt helvete=) Gjorde vissa saker på min lilla lista + lite annat!

* Kaffe gjorde jag ju och hällde i mig...nödvändigt? JA
* Syster var här och fick mig att skratta
* Camilla och markus kom hit med fruktsallad och glass och bjöd på=)
* Tog en kort promenad med Erica
* Gick och hälsade på Camilla och Markus i hans lägenhet! Najs=)
*  Sen slappande framför tv:n

Idag då? Jo haft det bra hitills, varit i järvägsparken allihoppa men en kaffe från pressbyrån var jag tvungen att få med mig och barnen fick nån jucie Och sambon drack som vanligt Power king. Och nu då? med risk at låta väldigt förutsägbar. T jobbar, L är hos en kompis, S sover och Jag funderar på att fixa kaffe!


2 supersöta underbara godingar som dansar sig svettiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0