Hellu=)

Då tar vi igen lite bloggning, Har ju inte haft tid att blogga men nu har jag det!

Tisdag:
* Lekte i lekparken vid lindex
* Gick och tog oss en twister hos Tony
* Jag och Lovisa bakade
*  Handlade innför kalaset

Onsdag
* Firade Loivsa KALAS!

Torsdag:
* Gick ner på staden
* Åt kulglass=)

Fredag:
* Tog en morgon promenad
* Drack massa kaffe
* Träffade syster Erica
* Lekte på gården
* Lovisa sov över hos en kompis
* Mamma, Erica och Niklas kom och hälsa på

Lördag:
* Lekte på gården
* Pappa, Kicki och nattis kom och firade Lovisa
* Cyklade till maxi för att handla godis!
* M, E och N var uppe och hälsade på igen =)
* C och M kom upp en snabb sväng, firade L

Ja och idag är det ju söndag ;) Kan säga att den här dagen varit lugn och jag funderar på och lägga mig i ett varmt bad eller lägga mig framför tv:n att somna=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0