Hej!

Ja tänkte blogga lite om dagen igår. Det var ju en riktigt toppen dag. Började med att sitta på balkongen i solen och äta frukost för att sen fixa iordning oss för att cykla iväg till skymmingen för att bada=) Tog med oss lite loka och goda bananer till mellanmål och så var vi ute där ett par timmar och bada! Sam tyckte det var lite kallt och Loivsa med, det var faktiskt jag som doppade mig först ;)

På vägen hem stannade vi till och tog oss en glass. Sen hem och äta lunch ( på balkongen) och lägga en trött Sam ,efter lunchen. När han vaknade sen var det inte långt kvar innan vi skulle åka upp till T:s mamma och pappa och grilla! De hade fyllt poolen så barnen badade och vattnade massa blommor. Sen åt vi grillat och det var otroligt gott och till efterätt jordgubbar=) Sen kan jag säga att det var kväll så något mer hann vi inte med ;)

Nej nu ska vi äta frukost innan vi ska iväg och bada Puss o hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0