Hej!

Då var det lördag fast det känns som fredag men det beror ju på midsommar=) Och vad gjorde vi igår? Jo Sam och jag var nere hos mamma, Stefan och syrrorna där vi myste och  åt god mat! Glass och jordgubbar fick vi också i oss. Tack mamma för den underbart goda maten! Lovisa var hos sin mamma ochTony jobbade tyvärr mellan 14-19 . Men han fick ju midsommar mat när han kom hem iallafall=) Kvällen spenderdes med Älsklingen och syster (Camilla) Mysigt! Men gårdagens mest använda ord var: gud vad mätt jag är!

Idag har det varit segt, riktigt seg men jag har varit lite halv nyttig och tagit en promenad med min underbara, söta, vackra, snälla och fantastiska lillasyster Erica!


Nu blir det mys med Samuel=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0