Oj vilken dag!

Ja sitter och slappnar av och passar på att blogga shit vilken dag! Dagen började klockan sex så lillkillen bestämde att det var morgon. Bara hoppa upp och in i tv-rummet för att kolla på disney chanel. Väckte de andra vid sju för att de skulle hinna med allt de hade att göra. Fixade iordning mig själv och Lovisa som var/är  hur vacker som helst! Älskar hennes avslutningsklänning! Dessvärre var det ju piss väder men Lovisa var lika glad för det=) Lovisa gick till skolan och T fixa Samuel.

Jag hade lite möten opch grejer som jag var och fixade med för att sen möta upp Tony och Sam för att gå till kyrkan för att kolla på Lovisas avslutning. När den var klar begav sig T, L och S hem för Sam skulle sova middag och T och L skulle passa på att mysa och fira skolavslutningen med lite glass, jordgubbar och chokladsås. Jag däremot stannade för att se min vackra lillasyster ericas avslutning, hann tyvärr inte stanna til slutet för T skulle börja jobba 12.30.

Sen har det hunnits med en hel del Lovisa har varit och lekt med en kompis ( i omgångar) Vi alla var nere hos min mamma och hälsade på. Lite mys i soffan och massa lek och bus. Så nu är jag helst slut och ska gå in till Lovisa och se på tv:n och bara ta det lungt!


Så otroligt fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0